keskiviikko 5. huhtikuuta 2023

Velkaantumisen selättäminen


Nordea vahvisti eilen, että Master Card on irtisanottu! What a HAPPY DAY! Olen aiempaa vakuuttuneempi siitä, että olen niin oikealla tiellä nyt. 

Huomasin, että blogissa käy lähes 200 vierailijaa päivittäin. Se on huikea määrä, kiitos. Toivottavasti postauksista on kannustetta myös muille samojen asioiden kanssa painiskeleville. 

Tiedän, että olen aikamoisen etuoikeutetussa asemassa moniin muihin nähden palkkatasoni ja velkamääräni huomioiden. Olen ollut myös opiskelijana pikavippikierteessä vuosia, lapsena/nuorena köyhä. Tiedän varmasti mitä on elää salaillen huonoja päätöksiä omassa taloudenhallinnassa. Mutta tiedän, että sieltä suosta voi myös nousta! Niin vippikierteestä, kuin osamaksuvelkojenkin sekamelskasta. 

Uudessa työssäni olen päässyt sukeltamaan suoraan syvään päätyyn ja selvittämään kuluttajien keinoja selviytyä velkataakkojen alla. Tutuksi tulevat ennen pitkää niin vapaaehtoiset kuin yksityishenkilönkin velkajärjestelyt. Suhtaudun työhön varsin intohimoisesti ja olen varma, että keinoja on käytettävissä. Keinot täytyy vain löytää ja luoda ihmisille uskoa, että tilanteista selviytyy. Helppoa se ei ole, mutta helpompaa, kun alkuun pääsee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

PIM! Olet hypnotisoitu. Jätä kommentti.