perjantai 18. elokuuta 2023

Miksi Jousto ei toiminut? -Vastaus selvillä

Olen ollut todella huolissani siitä, minkä vuoksi Jousto ei mennyt läpi. Aikaisemmin tänään syy vihdoin viimein selvisi. Joustoa ei saa kerrallaan, kuin yhden. 



Tämä oli kuin olikin siis merkki universumilta. Asioiden, olivatpa ne sitten kenelle tahansa ja mitä tahansa, maksaminen osamaksuin ja maksuajoin on nyt pysyvästi takana päin. Sain kuitenkin paljon lisätietoa tämän vuoksi Suomen Asiakastiedon ja Dun & Bradstreet Suomen kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmissä olevista tiedoistani. 

Kyselyjärjestelmissä mukana olevat pankit ja rahoituslaitokset ilmoittavat kuluttajaa koskevien avoimien kuluttajaluottojen tiedot tarkistettaviksi. Kuluttajan hakiessa uutta luottoa tai osamaksua, luotonmyöntäjä ollen mukana oleva yritys, saa tietoonsa kuluttajaa koskevat avointen luottojen tiedot. Näin luotonmyöntäjä voi toimia vastuullisesti ja ehkäistä kuluttajan ylivelkaantumista-

Suomen Asiakastiedon raportti 12 kuukauden ajalta oli hieman haastava tulkittava. Raportti ei myöskään sisällä kaikkia tietoja avoimista kuluttajaluotoistani. Esimerkiksi Master Cardia koskevat tiedot puuttuvat täysin ja oletan tämän johtuvan siitä ettei kyseisen kortin myöntänyt taho ole Asiakastiedon yhteistyökumppani. Dun & Bradstreetilta en vastaavaa raporttia nähnyt tarpeelliseksi tilata, sillä Asiakastiedon raportissa ovat nähtävissä kaikki tämän hetken avoimet velkani. 

Asiat ovat siis erinomaisella tolalla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

PIM! Olet hypnotisoitu. Jätä kommentti.